Veel gestelde vragen

*Ben je ingeschreven bij de Kamer van Koophandel?

Ja zeker, het nummer is: 61527424

*Maakt Pams-Atelier alles zelf?

Alles wat ik opdracht maak is handgemaakt, daarnaast koop ik ook in bij diverse merken.

*Kan ik wensen kenbaar maken?

Absoluut,ik maak graag sieraden op bestelling. Maar het kan zijn dat de levertijd dan wel wat langer is omdat ik bijvoorbeeld kralen ervoor moet bestellen.

*Ben je telefonisch bereikbaar?

Ja, maar alleen 's avonds op ma,di,wo en do tussen 18:30 en 21:00 uur.  06-46717557

Mocht ik niet opnemen, spreek dan iets in op mijn voicemail, dan bel ik terug.

Anonieme bellers neem ik niet op.

Whatsappen mag altijd en daar krijgt je dezelfde dag nog antwoord op. 06-46717557

*Ik heb een klacht,wat moet ik doen?

Ik heb graag tevreden klanten, dus als je een klacht hebt mag je mailen naar: pamsatelier@gmail.com vermeld daarin je klacht en je ordernummer en dan kom ik er zo snel mogelijk bij je op terug.

*Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Soms is het nog wel mogelijk om een order te wijzigen. Het hangt er vanaf of je order al ingepakt/verstuurd is of niet. Stuur dan z.s.m. een whatsapp of een e-mail naar Pams-Atelier en ik zal kijken wat ik nog voor je kan doen.

*Binnen hoeveel dagen moet ik betalen?

Bij vooraf betalen dient de betaling binnen 7 dagen te worden voldaan.
Is er na 7 dagen nog niet betaald dan krijg je een betalingsherinnering.
Als er vervolgens binnen 7 dagen nog niet betaald wordt dan wordt je bestelling geannuleerd.
Je bestelling wordt pas verstuurd als je betaling binnen is.

Er is ook de mogelijkheid om via iDeal of Bancontact te betalen.

*Mijn bestelling is niet aangekomen, wat moet ik doen?

Helaas doet af en toe een zending er langer over dan normaal. Vooral bij brievenbuspost is dit nog wel eens het geval. Hier kan ik helaas niets aan doen, wanneer de bestelling hier weg is gegaan is het aan PostNL om de bestelling op tijd te bezorgen.
Als je bestelling binnen 14 dagen er nog steeds niet is, neem dan even contact op met Pams-Atelier.

Bij kwijt raken door PostNL is Pams-Atelier niet verantwoordelijk.

*Kan ik een bestelling ook op komen halen?

Ja, dat kan in Doorn. Maar wel op afspraak.

In Zeist, Driebergen, Austerlitz, Maarn, Langbroek, Cothen en Doorn breng ik het ook thuis, zonder extra kosten. Kies dan tijdens het bestellen voor de optie: "Afhalen bij winkelier"

*Waarom niet gratis retourneren?

Pams-Atelier is een klein bedrijf en kan die kosten nou eenmaal niet dragen.

En we hopen dat de klant zo eerst beter nadenkt over zijn aankoop alvorens het in een impuls te bestellen. Samen voor een beter milieu.

© 2014 - 2024 Pams-Atelier- de Teckel Webshop | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel